Zalia Firdina

Bismillahir Rahmaanir Rahiim

Bismillahir Rahmaanir Rahiim

Terima kasih kawan2 ku


Akhirnya kawan2 ku di ICU datang gak menjenguk ku, baru aku tahu rupanya ada lagi insan yg menyayangiku & take care kat aku... mungkin mereka semua itulah kawan ku... bertuah badan lepas ni x nak sedih lagi... happy..happy.

untuk seksyen khas & urusetia terima kasih sudi datang... walaupun aku tak dapat hidangkan sesuatu yg special... korang tetap memberikan senyuman ditambah dgn nasihat yg berguna untuk aku terus bangun sihat menuju ke opis sama2 untuk laksanakan 5S, harap2 aku masih sempat laksanakan 5S bersama-sama korang, memang dah terbukti aku sudah sihat bolehlah angkat apa2 yg perlu dibuat. nanti zalia tolong yer........

..... jap agi mami & aboh sampai... td adik cll, baru sampai kat bentong may b 2 jam lagi sampai kot... apa yg mereka bawa untuk anak mereka yg sakit nie yer(jap agi aku nak belakon buat2 sakit skit ala time ni ler nak manja2 dgn mereka) kebetulan aboh ada terima anugerah kat KL so boleh gak mereka datang menjenguk aku dan cucu perempuan yg manja ni..(kami ketandusan kasih sayang) kejap lagi mesti Firdina suka coz opah & Abok Aki datang, penuhlah rumah adik nanti so bolehlah adik wak manja2 mcm ibu ni.. kalau tak dgn sapa lagi kita nak bermanjakan...

hubby dah pun g solat jumaat.... so tibalah masa untuk aku hidangkan apa2 yg perlu untuk suami tersayang... aku masak pun tak lah banyak sgt just 2 3 lauk jer... kalau mami sampai nak mkn aku masak lauk lain... stok dlm peti banyak lagi.. ok aku stop dulu stakat ni... len kali berblog lagi..

tapi jap aku nak ucap terima kasih jugak pada Asiah, Kak Tuti, & Ain sbb dia pun datang gak time aku kt hospital tu.. tp tak sempat nak ckp panjang.. skali lagi terima kasih lah kat En. Arif, En.ben, Asmah, Kak. Jo, Kak.Saniah,Kak. G, Zurina & Kak. Siti coz mengorbankan masa rehat untuk datang jenguk budak yg berjiwa sensitif ni... haaa..haaa.. aku happy ada kwn jugak akhirnya... (tp jgn happy sgt....)

0 comments:

Post a Comment