Zalia Firdina

Bismillahir Rahmaanir Rahiim

Bismillahir Rahmaanir Rahiim

angan2 ku musnah


berangan2 kek besday adik

semalam sedih sbb papa kata tak nak sambut besday adik, nak tunggu 1 tahun punya lah lama, dah berangan nak beli kan gaun yg cantik untuk adik pakai mesti cantik... tiba2 dah cukup 1 tahun tak jadi lak... ibu memang sedih berbanding adik... besday ibu kalau tak sambut pun tak pe... tak kisah... tapi bila besday adik papa tak nak sambut ibu benar kecewa... apa papa ni tak de perasaan seorang ayah ker... apa perasaan bila tengok pasangan lain duk susah2 wak persiapan untuk anak mereka.... tak teringin ker papa oi... sedih nie

*******alih2 petang wak balik sebiji kek untuk Firdina tu pun langsung tak panggil ibu yg duk dalam bilik bersiap untuk ke klinik.... so ibu pun buat tak perasan lah... jam dah dekat pkul 2.00ptg ni... keluar bilik masyaAllah baju yg ibu pakai kt adik tadi dah kotor papa punya kerja suap kek untuk adik.. dah lah comot jadinyer...(papa ni tak ingat ker ibu nak bawa adik ke klinik cucuk) ibu ambik adik bawa ke sinki bersihkan apa yg patut... terus ibu capai kunci kereta nasib baik adik (adam) ada kat umah so blh temankan dukungkan firdina dlm keta... papa hanya pentingkan kerja jer.. skit2 kerja...skit2 kerja...

kalau papa ada terbaca luahan ibu ni... fikirlah seorang wanita hanya inginkan kasih sayang & perhatian seorang suami... perhatian perhatian! ibu akan pastikan 1 tahun akan datang ibu akan sambut besday adik, masa tu penuh dgn kawan2 adik mesti adik suka kan... adik tak mengertikan apa2 sekarang... suatu hari nanti baru adik tahu kasih sayang itu penting...

1 comments:

♥ roses ♥ said...

hi, baby awk sungguh comei laa.. suke saya tgk.. salam ziarah..

Post a Comment