Zalia Firdina

Bismillahir Rahmaanir Rahiim

Bismillahir Rahmaanir Rahiim

Edit-edit Powerpoint


Tak tau nak buat apa so ibu editlah gambar2 anak ibu ni, tapi just guna powerpoint jer, Photoshop dah lama ibu tinggal skit2 tu bolehlah, sekarang nak guna balik perisian ni, dulu nak tengok gambar2 anak ibu susah sangat, kerja banyak tapi sekarang sementara kerja pn macam chipsmore so bolehlah mencelah skit2. hee.hekadang2 tu rindu jugak zaman dulu2,best.. selalu je dapat gi jalan2 masa tu papa pn taklah busy cam sekarang..
Luv u 4 everlah
Keceriaan

1 comments:

mislily said...

Bestnya bila boleh buat gambar macam nih...

Post a Comment