Zalia Firdina

Bismillahir Rahmaanir Rahiim

Bismillahir Rahmaanir Rahiim

ADIK DAH TUMBUH GIGI




Bukan main susah lagi nak tengok gigi Adik (Firdina), dah jadi cam doc. gara-gara nak tunjukkan gigi pertamanya kat hubby. Alih-alih suami pulak yg ambik gambar nak jadikan bukti. Pada
5/4/2009, masa ni adik dah 7 bulan, yang paling sukanya akulah, sebabnya aku adalah orang yang pertama mengetahuinya, terkejut pun ada, coz adik tak pun menujukkan tanda2 nak tumbuh gigi, kata orang kalau bby nak tumbuh gigi tentu air liurnya asyik meleleh je tak pun suka mengigit sesuatu. Tapi anak aku ni lain ..memang baguslah anak Ibu ni sebab itu ibu syg sangat2 adik. langsung tak menunjukkan tanda2 tersebut.....


Hubby lagilah sronok coz katanya kalau cikgu lambat tukar pempers or bagi susu adik gigit jer cikgu tu, hiiiii... apalah papa ni...


yang paling sukanya bila kami nak tengok gignya selalu jer dia kuarkan lidah, bila hubby kata"tengok gigi' cepat-cepat dia kuarkan lidah, pandai sungguh anak ibu ni.. tu lah bahagia sangat bila dah ada anak ni. Semua aktiviti jadi seronok dgn telatahnya.














1 comments:

mislily said...

ganazzz nyer mak

Post a Comment