Zalia Firdina

Bismillahir Rahmaanir Rahiim

Bismillahir Rahmaanir Rahiim

Firdina & Cheq Ayu (kwn hubby), memang suka orang tengok dia yang menarik perhatian orang anak ibu ni tak de rambut, jumpa sapa2 pn mesti ayat yg pertama kuar dari mulut diaorang kenapa x de rambut entahlah ibu pn tak tau kenapa... may b lum masanya lagi kot.. ibu pn teringin jgk nak beli reben2 yg lawa2 kat pasaraya tu tapi hajat lum kesampaian lagi.. sabor & tunggu je ler..

2 comments:

abdullahkadir said...

comeiiinyaa anak sedara ayoh chik.xsaba ayah chik nak jmpaa..

Sepi itu membosankan said...

kita semua pun kt malaysia dok sabar jugak nak tunggu kepulangan ayoh chik.. sama-samalah menanti saat tersebut... raya nanti leh jumpa semo.

Post a Comment